Ve svém semináři se zaměřím na metodiku práce s lidmi v období pubescence a adolescence. Jak tyto lidi získávat? Jak je motivovat? Jak se zachovat v krizových situacích? Účastníci sami budou řešit modelové situace, následně proběhne diskuze
Provedení | Seminář (lektor spíše přednáší účastníkům) |
---|---|
Míra zapojení účastníků | malá – účastníci budou spíše posluchači nebo diskutéry) |
Lektor |
|
Účastníci se seznámí a sami aktivně vyzkouší různé typy komunikace. Účastníci budou po semináři schopni zvolit efektivní formu komunikace v dané konkrétní situaci
Provedení | Seminář (lektor spíše přednáší účastníkům) |
---|---|
Míra zapojení účastníků | střední – účastníci budou sami zkoušet jednotlivé aktivity a budou aktivně zapojeni |
Lektor |
|
Diskuze o různých modelech křesťanské výchovy na táboře a v oddíle. Jak má vypadat křesťanský program? Jak pracovat se skupinou dětí věřících a nevěřících?
Provedení | Výměna zkušeností (lektor je spíše moderátorem a účastníci si vyměňují zkušenosti a tím se obohacují) |
---|---|
Míra zapojení účastníků | malá – účastníci budou spíše posluchači nebo diskutéry) |
Lektor |
|